5 nasvetov, kako se med boleznijo počutiti bolje!

by - 3/07/2018


v zimsko-pomladanskem času so prehladi in gripe zelo pogoste. Februar je zame minil, tako kot da ga sploh ne bi bilo, saj sem večino meseca preležala v postelji. V tej objavi želim s tabo deliti par nasvetov, kako se ob bolezni počutiti bolje. Ne gre za zdravstvene nasvete, saj ti artikli ne nadomestijo zdravil, temveč na drugačen način vplivajo na boljše počutje.

1. Justova krema s Timijanom

V primeru kašlja in težav z dihanjem je ta izdelek super. Gre za Justovo kremo s timijanom. Svojo sem dobila od sorodnice, kateri sem resnično hvaležna. Kremo se uporablja tako, da se jo nanese na predel prsega koša. Zaradi vsebnosti eteričnih olj pomaga pri pomirjanju dihal, vonj timijana pa sprošča. Justovo kozmetiko je malce težje kupiti, saj ni dostopna v trgovinah. Potrebno je najti prodajalca v tvojem okoliškem kraju. Drugače gre pa za super naravno kozmetiko, ki prihaja iz Švice.



2. Eterično olje

Eterična olja imajo ob pravilni uporabi zdravilne učinke. O tej temi bi lahko napisala celotno objavo, tako da bi mi povej, če bi ti bilo to zanimivo :)
Ob mišičnih bolečinah, ki se pojavljajo zaradi športa ali prekomernega kašljanja uporabljam eterično olje mete. Ne priporočam direktnega nanašanja na kožo, saj so eterična olja samostojno precej agresivna in lahko povzročijo alergijsko reakcijo. Sama ga mešam z oljem za telo (npr. arganovo olje), vendar pazim da uporabim dovolj majhne količine (1-2 kapljici). Na koži naredi hladilni učinek, ki je podoben tistemu ki ga dosežemo s hladilno kremo, le da je ta način bolj prijazen telesu.



3. Motivacijske knjige (ali filmi)


Med boleznijo smo po navadi precej brez volje, zato priporočam ogled kakšnega dobrega motivacijskega filma ali knjige. Sama trenutno berem knjigo Izvirnost, avtorja Adama Granta. Gre za motivacijsko knjigo glede uspešnosti v poslu. Knjigo toplo priporočam v kolikor rad bereš bolj psihološko/poslovno gradivo. Sama sem sicer ljubiteljica kriminalk, vendar je tole dobra sprememba.



4. Vitamini

To je sicer zelo logično, vendar med boleznijo (ali preventivno) priporočam jemanje različnih vitaminov in prehranskih dopolnil. Glavna vitamina, ki ju jemljem v kolikor sem bolna sta vitamin C in magnezij. Magnezij jemljem zaradi preprečevanja bolečin v mišicah, vitamin C pa zaradi vdrževanja dobrega imunskega sistema. Koristno je jemanje tudi vitamina D, ki ga sicer dobimo z izpostavljanjem soncu, vendar smo se temu zaradi bolezni prisiljeni odpovedati.



5. Minimalen make-up in nega kože

Med boleznijo priporočam dobro nego kože (čiščenje + vlaženje). Sama imam med boleznijo zelo suho kožo, zato kremam dodajam arganovo olje. V članku 'Moja trenutna nega kože', si lahko prebereš malce več o tej temi.
Make-up je zelo osebna zadeva. Če sem doma po navadi ne nosim ničesar, vendar si v primeru bolezni privoščim uporabo korektorja, rdečila za lica in zelo nežnega osvetljevalca. Na ta način se psihološko takoj počutim bolje, pa še sorodniki me ne sprašujejo zakaj sem tako bleda ;)

Za izboljšanje vlažnosti kože uporabljam Mac-ov Fix+. Ta se uporablja kot fiksator makeupa (izniči videz pudra v kamnu na koži, saj spoji plasti skupaj), lahko pa se ga uporablja tudi kot osvežilno vodico čez dan. Ne morem reči da dejansko dela čudeže, vendar se po uporabi preprosto počutim bolj sveže (Izdelek je drugače super za povečevanje intenzivnosti senčil in osvetljevalca). 

(več o teh artiklih si lahko prebereš v objavi: 'Pogled v mojo make-up torbico')



Hvala za branje :)
__________________________________________

- Helena

You May Also Like

0 comments